خنده و عبرت اموز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خنده و عبرت اموز
نوشته شده در دو شنبه 6 مرداد 1393
بازدید : 192
نویسنده : حسین و محمدکاظم
من هروقت خیلی خوشحال می‌شم وسطش یکم فک می‌کنم ببینم کجای کار میلنگه که من انقدر خوشحالم؟

اصولا باید یه ضدحالی باشه توش، نمی‌شه همینجوری که :|

..

..

..

 

ﻣﻦ : ﺍﻟﻮﻭ .. ۱۱۰؟

 ﭘﻠﯿﺲ : ﺑﻠﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ؟

 ﻣﻦ :ﻣﻨﻮ ﺑﺰﻭﺭ ﺍﯾﻦ ﺟﺎ ﻧﮕﻪ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﻥ

 ﭘﻠﯿﺲ : ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺎﺷﯿﺪ .. ﺍﻻﻥ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﮐﺠﺎ ﻫﺴﺘﯿﺪ؟

 .

.

.

.

ﻣﻦ : ﻣﺪﺭﺳﻪ ;))))

..

..

..

 

یکی از دوستام گفت : یه دوست دختر خوب دارم در حدِ تیم ملی
منم گفتم : اگه منظورت تیم ملی الآنه،باید بگم که خاک تو سرت با این انتخابت

.

بالاخره حکمت ” آی سی یو ” رو در بیمارستان دریافتم !

جمله ای حکیمانه از جناب عزراییل خطاب به بیمار : “I See You”

.

.


انکار نکنید، همتون حداقل یه بار تو بچگی‌ در یخچال رو آرم میبستین و از لای درش به زور نیگا میکردین ببینین کی‌ چراغش خاموش می‌شه !!!

..

..

..

رفتم سوپرمارکت میگم :
 
 
آقا بستنی هاتون پاکه؟
 
.
.
.
.
.
.
 
میگه نه ، ریدم توش
 
.
 
.
 
.
 
مردم اعصاب ندارن :|
..
..
..
50 هزار تومن میذاری تو جیبت با

 

5  هزار تومن برمیگردی خونه

.

.

.

مثله هشت سال دفاع مقدس شده

 

گردان میرفت؛ نفر برمیگشت:))

..

..

..

 

ملاک بعضی دخترا برای ازدواج:

 

تیپ و قیافه: ریکی مارتین

 

هیکل: انریکه

 

وضعیت مالی: بیل گیتس

 

اخلاق :امام علی

 

آخرم چی گیرشون میاد. یه سمندون خسته:))

..

..

..

مورد داشتیم از بسجیه میپرسن:

 

اسمت؟ روح الله

 

فامیلت؟سیف الهی

 

نام پدر؟حمد الله

 

نام همسر؟ سیندر الله

 

مدل گوشیت؟ موتور الله

 

مدل ماشین؟تویوتا کورو الله

..

..

..

دیروز به مخاطب خاصم اس دادم که عزیزم من رسیدم جلو خونتون !

 

بعد دیدم هیچی جواب نداد ! کمی منتظر موندم باز جواب نداد !

 

خواستم دوباره اس بدم یهو دیدم تو اس قبلیم « س » کلمه رسیدن رو نذاشتم 

 

هیچی دیگه الان تک و تنها نشستم خاطراتمونو مرور میکنم… :
..
..
..
بچه ها سریال جواهری در قصر رو یادتونه؟؟

.

.

.

.

هیچی میخواسم بگم من جواهری در اینترنت هستم قدرمو بدونید ^__^

..

..

..

تموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم شد و دیگه ادامه نداره

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: خنده دنی , لوکس بلاگ , طنز , پست2 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: